Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Бочкарьова Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Бочкарьова Н. С. 
Вплив педагогічних ідей Карла Роджерса на інформаційні технології навчання / Н. С. Бочкарьова // Освіта на Луганщині. - 2010. - № 2. - С. 72-75. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто роль педагогічних ідей Карла Роджерса в інформаційних технологіях навчання. Доведено, що принципи інформаційних технологій відображають провідну ідею педагогічних поглядів Карла Роджерса - свободу вибору, яка дозволяє тому, хто навчається вибудовувати і розвивати свою власну програму самостійно або спільно з іншими.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253 + Ч33(7СПО)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Бочкарьова Н. С. 
Особистість учителя в педагогічній спадщині Карла Роджерса / Н. С. Бочкарьова // Освіта на Луганщині. - 2010. - № 1. - С. 39-42. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто погляди Карла Роджерса на особистість учителя. Виявлено основні характеристики вчителя в контексті гуманістичної освіти. Проаналізовано головні установки, якості, методичні прийоми, способи формування позиції вчителя-фасилітатора та науково обгрунтовано сутність фасилітації з позиції американського педагога.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(7СПО)6 + Ч421.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бочкарьова Н. С. 
Роль гуманістичних ідей Карла Роджерса в особистісно орієнтованій технології навчання / Н. С. Бочкарьова // Освіта на Луганщині. - 2010. - № 2. - С. 116-121. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано роль гуманістичних ідей Карла Роджерса в особистісно орієнтованій технології навчання. Доведено, що принципи особистісно орієнтованої технології гуманізації, суб'єктності, індивідуалізації, диференціації тісно переплітаються з ідеєю ученого про самоактуалізацію особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.223.7 + Ю91(7СПО)6-740

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Бочкарьова Н. 
Рольова позиція педагога у навчальному закладі / Н. Бочкарьова // Вища шк.. - 2010. - № 12. - С. 73-77. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Акцентовано увагу на модернізації системи освіти, отримали поширення ідеї гуманістичної педагогіки та психології, підготовка нового покоління вчителів з високим загальним рівнем як педагогічної, так і особистої культури. Розглянуто проблему формування позиції педагога-фасилітатора в навчальному процесі загальноосвітньої школи. Виділено три головні установки: "конгруентність", "прийняття, довіра", "емфатична довіра". Проаналізовано головні якості, методичні прийоми вчителя. Науково обгрунтовано сутність фасилітації, визначено способи формування позиції педагога-фасилітатора в навчальному процесі.

Акцентировано внимание на модернизации системы образования, получили распространение идеи гуманистической педагогики и психологии, подготовка нового поколения учителей с высоким общим уровнем как педагогической, так и личной культуры. Рассмотрена проблема формирования позиции педагога-фасилитатора в учебном процессе общеобразовательной школы. Выделены три основные настройки: "конгруэнтность", "принятие, доверие", "эмфатическое доверие". Проанализированы главные качества, методические приемы учителя. Научно обоснована сущность фасилитации, определены способы формирования позиции педагога-фасилитатора в учебном процессе.

The attention to upgrading the education system, have spread the idea of humanistic education and psychology, a new generation of teachers with high general level as a pedagogical and personal culture. The problem of the position of the teacher-facilitator in the learning process of school. Three main units: "congruence", "acceptance, trust", "trust emphatically". Analyzed the main quality, the methods of teaching. Research the essence of facilitation, defined ways of the position of the teacher-facilitator in the learning process


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 + Ч314.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Бочкарьова Н. 
Дослідження сутності поняття "педагогічна фасилітація" / Н. Бочкарьова // Вища шк.. - 2011. - № 3. - С. 98-104. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Досліджено сучасний зміст та елементи сутності поняття "педагогічна фасилітація" з позицій творчого використання зарубіжного педагогічного досвіду з урахуванням соціокультурних умов України. Доведено, що під педагогічною фасилітацією розуміють не директивну форму педагогічного впливу, де студент, як і викладач, є саморегулювальною особистістю, а результат навчально-педагогічної діяльності та взаємодії обох суб'єктів. Вміщено таблицю основних підходів до визначення поняття "педагогічна фасилітація". Зроблено висновок, що термін "педагогічна фасилітація" включає такі складові: конгруентність, толерантність, альтруїзм, комунікативність, різнобічність, гнучкість тощо.

Исследовано современное содержание и элементы сущности понятия "педагогическая фасилитация" с позиций творческого использования зарубежного педагогического опыта, учитывая социокультурные условия Украины. Доказано, что под педагогической фасилитацией понимают не директивную форму педагогического воздействия, где студент, как и преподаватель, является саморегулирующейся личностью, а результат учебно-педагогической деятельности и взаимодействия обоих субъектов. Помещена таблица основных подходов к определению понятия "педагогическая фасилитация". Сделан вывод, что термин "педагогическая фасилитация" включает следующие составляющие: конгруэнтность, толерантность, альтруизм, коммуникативность, разносторонность, гибкость и т.п.

Іnvestigated the content and elements of the modern essence of the concept 'educational facilitation "in terms of creative use of overseas teaching experience, given the sociocultural conditions of Ukraine. It is proved that under the facilitation of teacher understand the form of a guidance teacher does not influence where the student as a teacher, a self-regulating person as a result of training and educational activities is the interaction between the two entities. A table of the main approaches to the definition of "pedagogical facilitation." It is concluded that the term "pedagogical facilitation" includes the following components: congruence, tolerance, altruism, communication, versatility, flexibility and the like.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.430

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Бочкарьова Н. 
Педагогічна та освітня діяльність К. Роджерса / Н. Бочкарьова // Освіта на Луганщині. - 2013. - № 2. - С. 236-241. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто основні етапи науково-педагогічної діяльності К. Роджерса. Висвітлено досвід освітньо-педагогічної діяльності американського педагога, його дослідження теорії та практики навчання, центрованого на студентові. Зокрема приділена увага проблемам недирективного підходу до навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(7СПО)6-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського